GamzeYasir bu dönemi daha yeni atlatmış bir anne olarak söylüyorum geçiyor hepsi o kadar zor günler ki gerçekten anlıyorum çok zayıflamıştı bende bu dönemde kendimce emme ile arasına mesafe koymaya karar verdim tabi bunu sevdiği şeyleri yaparak meyve atıştırmalık yada sevdiği bi yemek,çorba o tür şeylerle unutturmaya çalıştım mesela emmek istiyordu hadi gel annecim dolaptan mamiş alalım diyordum yada hadi gel su içelim veya meyve suyu içelim diyordum veya hadi gel altına bakalım oyun oynayalım gibi gibi şeyler yani şu an da 15 aylık 16 ayına girecek bir kaç gün sonra ve çok şükür sadece gece emmesi kaldı