Vücut spreyi şişem varsı güzelce yıkadım onun içine aktardan aldığım güvendiğim bi soğuk sıkım zeytinyağını koyuyorum her bez değiştirmede değil ama günde bi kere bikaç fıs sıkıyorum maşallahı var çok güzel koruyo ufak kızarıklıklar olduğunda mesela sıkıyorum sonraki bez açışımda geçmiş oluyo öneririm, kimyasallığından şüphe etmiyorum en güzeli :)