İyi geceler hanımlar yardımınıza ihtiyaçım var Dün sabahtan beri 6 aylık oğlum huysuzdu gece baktım ateşi vardı az kalpol verdim kustu ve ateşi yükseldş butun gece uyumadı acile gittik ateşi 38 bucuktu burnu tıkalıydı hava verdiler iğne yaptılar ama doktor pek ilgili değildi devlet acil bolumuydu şuanda bebeğim ateşi gine 37 bucuk burnu tıkalı ağrı keşici ayeş düşürücü veriyorum fayda etmiyor antibiyotikte versim iki ke henuz bir ilerleme göremedim ne yapmalıyım bilmiyorum