Ahsenkusum ben ilk doğduğu gün denedim baktım alıyor emziği sonra arada tutturdum ama genel olarak ilk 50gun falan çok vermedim sonrada zaten o sürekli almadi ama dışardayken uykuya geçişte çok işime yaradı. Şuan hem emzik bağımlısı değil hemde emzik aldığı için beni rahatlatıyor abartmadan emzik alması güzel bence anneyi rahatlatıyor