Verilen cevapları hayretler içinde okudum.Burada hepimiz gibi çocuğunun isteklerine hayallerine cevap vermek isteyen bir anne var.Hiç bir anne çocuğuna bile isteye kötülük yapmak istemez veya zarar vermez gözetimi altında olduktan sonra bağımlılık yapmaz.Ama bir çoğunuz yine en iyi yaptığınız şeyi yapmışsınız kınayarak,linç ederek hatta edebiyat dersi vermeye kalkan bile olmuş yazık.Ki bayan burda masumca bir fikir almak istemiş.Hanımefendi bence içinizden nasıl geliyorsa öyle davranın sizin kontrolünüz altında örneğin günde 10 dk gibi bir sürede interneti kullanmasına izin verebilirsiniz o şekilde mutlu olacaksa ama bence ne tür video çekeceğinizi aile içinde karar verin insanlar sadece kalp kırmayı kınamayı ve insanın hevesini kursağında bırakmayı seviyor.Sevgiler