Minnosyanak benim oglum dogdu dogalı uykuyu seven bir bebekti
Ama gec yatıp gec kalkar benimde işime geliyor beraber kalkıp beraber yatıyoruz 😂
Söyle anlatıyım 1 yasına kadar salıncakta sallanarak uyudu 5 10 sallarsam uyurdu yerine alırdım
1 yasından sonra gündüz tek uyku kendi uyur gecede 11 12 de kendi uyumaya baslado suan 21 aylık
Öglen 11 12 de kalkar 3 4 gibi öglen uykusuna yatar bıraksam 3 saat uyur ama izin vermem 1 saat sonra uyandırırım gecede 11 12 de tekrar uyur ve gece hiç kalkmaz kücükken de pek uyanmazdı