UcuBulunamayanBant aynen bu yaşıma kadar yeterince taviz verdim zaten kimse bu saatten sonra sevdiğim şeyleri elimden alamaz, ben kendimi biliyorum, neyin doğru neyin yanlış olduğunu biliyorum, beğenmeyen çekip gider, beni seven bu halimle sevsin, değiştirmek isteyende kapı orda gidebilir, kimse için değişmem, çünkü değişmeye çalışınca ben mutsuz oluyorum, bu ben değilim, bu hayat bana ait değil diyorum, ben ben olunca mutlu oluyorum ve etrafıma neşe saçıyorum aksi halde hayat çekilmez etrafımda olanlar için de…