Yagmurtekin biri şunu yorumlasın, kansızlık vardı normalde 1 buçuk aylıkken 7ye düşmüştü kan değerleri, 1 ay hastanelerde uğraştık
Cansumercan Yagmurtekin dışkında da kan çıkmamış bi kanama mı var da kan düşük diye bakmışlar sorun yok yani dışkıda
Yagmurtekin Cansumercan 1 buçuk aylıktı 7ye düştü 2 aylıktı kan ilacına başladık, 7 aylık şu an hâlâ kullanıyoruz tekrar o kan değerleri düştüğü zamanda ki gibi kusmaya başladı o yüzden gittik hastaneye zaten rahatsızlığından dolayı tam tarama kan testi yapılacaktı o yüzden yaptılar.çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız yani 9.5 bizim için gayet iyi çünkü 7lerdeydi