Bebekbebek1 Selamın aleykümmmm, sizden no frost derin dondurucu tavsiyesi almak istiyorum. Modeli, kullanımları vs hangilerinden memnunsunuz??
Sleepwalker Bebekbebek1 Ugur derin dondurucu kullaniyorum 7 rafli buzdolabi seklinde olani al sandikli alma sakin hic iyi degil rafli olanlar cok kullanisli
Pnarr_ Bebekbebek1 Beko 7 çekmeceli hem normal buzdolabı oluyor hem dondurucu istenilen şekilde kullanılıyor