Bugün 5 aylık olduk yaklaşık 1 aydır benim bebeğimde aynı. Sütüm az bazen takviye mama veriyordum. Hipp combiotic kullanıyorduk mamayı öğürmeye başladı. Simdi aptamil conformil aldım onuda içmedi.
hipp pirincli kaşık mama aldım onuda yemedi. Yavas yavas ek gıdaya başladık. Birdahaki ay işe başlayacağım. Ne yapacağım bilmiyorum :((