Bozzzzy Kızlar ben bundan önce merkezi sistemli bir dairede oturuyordum şimdiki dairede kombi var hiç anlamıyorum kalorifer değeri kaçta olmalı suan 50 derecede ve ev serin anlamadım yardımcı olursanız sevinirim
[silindi] Bozzzzy canim ankara yeni bina alt üst boş 45 de yakıyorum ve ankara baya ayaz senin ev kiraciysan ev sahibine söyle kombi ye bakım yaptir ve camları acil halletmen lazım biz o bantlardan yaptik hava geçirmez ama yapışkanlı cok kotu balkon surekli açılıyor diye bantlar tutmadı
Bozzzzy iki_prens_annesi çok serin canım ya anlamadım gitti camlardan çok soğuk geliyor ayarlatmamız lazım camları ayarsız
iki_prens_annesi Bozzzzy camlara sungerli bantlaar var onu yapistir veya silikon sık kombide veya kalariferde bi sorun olablir kombi suyuna baktnmi cnm
minnos_1 Bozzzzy youtube gir ordaki videolarda gozukuuyo alyanla cevirerek kislik ayarina getirsenz soguk gelmez
Bozzzzy yusuff_ İstanbul’da canım oğlumda üşüyor sık sık uyanıyor tulum giyiyor battaniye örttüm sinir oldum 😩
Bozzzzy iki_prens_annesi kombi suyu 2 de canım kaloriferler bazıları iyi bazıları da hafif yanıyor sorun var birde burası giriş kat alt kat sığınak soğuk oluyor baya
iki_prens_annesi Bozzzzy kalorifer temiz degl sanki cnm temizlenmesi lazm bide giris kat soguk oluyo malisef eski ew mi
Fatmalaz Benim kombin şuan 50 de evin sıcaklığı 24 dereceyi gösteriyo normalde 45 de sıcak olurdu ama bugün hava fazla soğuk galiba bı ısınamadım İstanbul dayım bu arada
RainOverMe Peteklerınız epey sıcak mı dokununca, degılse kombının suyu azalmıs olabılır ve hata kod verecektır , tabı oyleyse. Nerede yasıyorsunuz dısarısı kac derece su an. Yalıtımı var mıymıs bınanızın sordunuz mu.
iki_prens_annesi Bozzzzy yeni yapi ozmn ama bncede bi temizletici olmali bnce 50 derece çok ve serin olmasi imkansız isinamadginz halde fatura kabarik gelir bi caresini bulun bebisede yazij hasta olack