Birprensesannesiii3850 Yaa kızlar bayadır alt damakları kabarikti kizimin ve bayadirda huzursuzdu bugün elimi koydumki ısırınca elime batti çok mutlu oldum ya ilk incimiz patlamış bu arada 8 ay 2 günluk kızım 🤗
midekoruyucu Birprensesannesiii3850 ayy vallahi kendi kızımın dişi çıkmış gibi sevindim 🤗 hayırlı uğurlu olsun ne diyelim darısı başımıza 🤗 ateş filan yaptı mı dikkatinizi çeken en büyük belirti neydi
kubr_pak Birprensesannesiii3850 Hayırlı olsun canım, bizim ilk incimiz 5 aylıkken çıktı, şu an iki dişimiz var, 7 aylık kızım son kontrolde doktorumuz üstten 4 tane geliyor dedi, damakları şiş ve kızarık çok huysuz, dişler rahatsız ediyor kızımı
Birprensesannesiii3850 midekoruyucu çok tesekkür ederim insallah darisi basiniza🤗🌸 Ateşi alnının yan taraflarinda baya oluyodu 37.6 gibi asiri yuksek olmadi hic kafasinin içi devamlı ateşli oluyodu yanaklari kizariyodu ve son 1 haftadir geceleri uykular haram oluyodu uykusunda ciglik atiyodu agliyodu kulaklarini fln cekistiriyodu ağız akıntısı ağıza herseyi götürme diger yanindakide patliycak gliba orada kabarik o yuzden bu belirtiler devam ediyor bizde
Birprensesannesiii3850 Silacim45 cok tesekkür ederim gercekten zor bi dönem ama küçücük diş bile ne kdar mutlu ediyor insani anlatamam🤗🌸
Birprensesannesiii3850 kubr_pak ya hayirli olsun sizin prenses biraz erkenciymiş maşallah🌸hepsini bir arada cikarmak cok zor olur ya insallah en az aciyla atlatirlar🌸