NeslihanY Elifarslan cokk tesekkurederimm fikir sahibi oldum ekstra yı kullanmasa m daha iyi olucak gıbı
NeslihanY NeslihanY bizn sleepy natürel kullanıyoruz kaynanam sleepy ekstra yı hepsi burada ndan almış faturasını bekliyormuş bende nasıl bir bezsır kullansam olur mu diye oyuzden sordum
NeslihanY sarmaliklahana suan bizim elimizde ekstra var tesekkurlerr bende o yüzden sormuştum ekstra nasıl guzel mı diye