Yarın genel cerrahiyeye gidin. Korkmayın. Bu önerimi erken zamanda antibiyotik vs kullanıp kısa sürede çözebilirsiniz diye yazdım. Mastit tedavisine geç kalmış biri olarak söylüyorum. Bol bol önce o göğsünüzden emzirip mutlaka sağım yapın. Çok geçmiş olsun🙏🏽🌸