safis12 Kızlar bana yardım edin bu kez kendim için soruyorum size sol kulağımın önünde nohut buyuklunde şişlik var grip var ve yüzümde yara var acaba o nohut gibi büyüklük bunlardan kaynaklı mi hiç böyle birşey başına gelen varmı lütfen bana yardım edin lütfen
2907202067 safis12 oynuyormu canim içinde? Benim bebeğinde oldu ultrason falan çekildik boğaz enfeksiyonu geçirdiğimiz için olmuş sende gripmissin ondan olabilir bi dr a görünmekte fayda var lenf bezi şişmiş dendi bize
Peekaboo Lugol var, iyot minerali. Ondan sursene iyi gelir diye düşünüyorum. Çünkü çok okudum öyle şişliği geçenler. Hasan hüsnü eren var ınstagramda onun sayfasında ayrıntılı anlatılıyor bu konu
2907202067 safis12 evet canım zararsız dendi oynayandan korkma dediler bize antibiyotik kullandık indi. Boğaz enfeksiyonundan olmuştur dediler. Bizimki kulak arkasıydı lenf bezleri oralarda da oluyomuş bide kasigimizda var oda idrar yolu enfeksiyonundanmış ultrason çekildik işte şubatta kontrol var