mrveikra Gecen ay yumurta takibi oldu ama hamilelik gelismedi bgn doktora gittim ama adetin 9 gununde kistlerden baska bisey goremedim pazartesi geri cagirdi doktorum ama gelisir mi basina gelen oldumu incir kaynatip iciyorum belki faydasi olur diye
Kerem-inAnnesi mrveikra ben evde kendim yapıyordum yumurtlama takibini.. 9.gün çok az bi süre görmesi için o zamanla ve adet düzenine göre her ay değişir.. Normalde 14ten sonra yumurtlama ve çatlama görülür..