Yusufcukum Hayırlı akşamlar anneler bebeğim 4 aylık gece uykusuna yatırırken pirinç unu maması verdim bu akşam ilk verisim mamayı acaba kullanan anneler varmı gün içinde hep meme emdiği için uyku saatinde doyacak kadar süt yok sanirim bir aorun olurmu geceleri versem sadece
Kuzeybabyy Yusufcukum pirinç unu için erken değil mi acaba formül sütler verseniz hazımsızlık yaşayabilir
Sedasmsk Yusufcukum ben 3 aylık olduğundan beri veriyorum pirinc ununu kendi sutumle yapıp veriyorum az kilo alımı olmustu tek gogus emiyo çünkü pirinc ununu yiyince 400 gram kilo aldı 15 gunde
ZeynepNurten Yusufcukum ben oğlumda 4 aylıkken arı mama yedirmeye başlamıştım hiçte bi sorun yaşamadım ama her bebek aynı değil tabiki
Zeynep_Alin29 Yusufcukum Bende 4. Ayda başladım gece sütüm yetmemeye başlamıştı hala da kullanıyoruz aptamil sütlü pirinçli doktorun önerisiyle verdim 8 aylık oldu kızım birşey de yapmadı çok şükür aksine rahat uyudu geceleri 🤭
Yusufcukum Kuzeybabyy biberon hiç almıyor biberon verdiğim an fışkırarak kusuyor emzik bile kullanmadı silikonlu şeyler almıyor agzina
Yusufcukum ZeynepNurten Ya ölçek olarak nekadar vermeliyim mesela ben hiç kullanmad.ama. Gece sütüm yetmedigi için sürekli emmek istiyor süt birikmiyor Olcusunu nekadar yapsam yeterli gelir
Sedasmsk Elemim emmedigi göğsümü sagip göz kararı süt ekliyorum bir çorba kasigida pirinc unu ekliyorum biraz sıvı şekilde yapıyorum ısıtıyorum azcık ilk başlarda sevmiyordu simdi bayılarak yiyo
TheBaby Yusufcukum Ben organik pirinç unu kullanıyorum arada ama onunda içine 3 ölçek formül mama. Muz. Bazen cennet hurması, ya da günkurusu kayısı püresi, Pekmez falan katıyorum. Besin değerini artırıyorum. Hiç o şekilde kullanmadım.
Premsesannesi355 Yusufcukum gün içinde ne güzel emiyomus ne kadar çok emerse sütünüz o kadar çok artar yani daha çok küçük neden gerek duydunuz çok aşırı ağladı yerinde durmadı da aç olduğunu mu hissettiniz? Öyle değilse boş yere bebisinizin karnını sisirmeye gerek varmı
Yusufcukum Premsesannesi355 Ya hani az bir doyumluk olsun diye veriyorum uykuya rahat dalabilsin diye gece uykuya yatacağı zaman sütüm ona yeterli gelmiyor hissedebiliyorum az çok
Kelebek05 Sedasmsk benim kızım da sag göğsü almıyor sadece sol doyuyor ama gece tok tutmuyor 4 16 günlük ve kilosu düşük Kendi sütüme karıştırıp veticem kızım mama almıyor çünkü yani biberon
Sedasmsk Yusufcukum olur ben arada suyla yapıyorum tabi biraz o katı oluyo ama yinede yiyor ben ilk tatli kaşığıyla yapiyordum bitirmiyordu bile ama simdi alıştı o yüzden corba kaşığıyla yapıyorum
Sedasmsk Kelebek05 benimde solu almıyor 😊 sagiyorum bende pirinc unuyla mama yapıyorum 3 aylıkken kontrole gittigimizde 300 gram almis 1 ayda 15 gün sonra tekrar gel dedi tabi bende pirinc unuyla bu şekilde çare buldum hiç bir mamayi almiyo 15 günde 400 gram aldi gayet iyi doktorda biberonla almıyor benimkide kasikla veriyorum
Yusufcukum Elemim ben bir yemek kasigina kaynatılmış ilitilmis şu koydjmm yavaş yavaş muhallebiden az. Sulu yapttim dokunmasın diye öyle yesiriyorum