Lavinia_21 Oğlum 5 aylık çok seviyor yürüteçe binmeyi ama biraz oynatıp çıkarıyorum korkuyorum çünkü. Ne gibi zararları var.?
Gizoooo Lavinia_21 belde rahatsız yapabiliyormuş ve yürüme konusunda dengeleri sağlayamıyormuş canım bazı doktor günde 15 dk izin veriyormuş biz 8 aylığız hiç koymadım geçen koyduk ne olduğu bile anlamadı sağına soluna baktı çıkardım hemen🤣
Kerem-inAnnesi Lavinia_21 6.ayda başldm koymaya ben… Hiç bişey olmaz. Zaten istemediği zaman ağlıyo kollarını uzatıyor al beni diyo alıyorum. O olmasa hiç iş yapamam yoksaa
Lavinia_21 Gizoooo bende ara ara günde max 20 dk tutuyorum. Dün aylık kontrolümüz vardı doktora da sormayı unuttum
Silacim45 Kerem-inAnnesi valla çok haklısın benim oğlanda 9 aylık bende 6. Ayda başladım koymaya ve halada koyuyorum valla. Senin dediğin gibi örümcek insanın eli ayağı iş tutabiliyorsun en azından ama öbür türlü sürekli üstünde bi iş yapamıyorsun böyle en azından çok rahat 😌
dilnayasr Doktor kesinlikle alma dedi bize canım. bebek kendini taşıyabilse yürürdü ona taşıyamayacağı yük yüklersen bacaklarında sıkıntılar olabilir demişti. Birde geç yürür falan diyorlar ben hiç koymadım yürütece gerek de duymadık 😀
Kerem-inAnnesi Silacim45 tabiikii çamaşır da seriyorum yemekte yapıyorum.. Tabi öyle koydum mu almamazlık yapmıyorum bacakları dinlensin diye alıyorum. Birde örümcekten aldığınızda yere sırt üstü yatırıp bacaklarını yukarı kaldırıp indirin.. Kan dolaşımı bacaklarda yavaşlar ayakta durduğu için
Silacim45 Kerem-inAnnesi aaa onu bilmiyordum valla çok teşekkür ederim yarından itibaren yapmaya başlayayım