Emine34 Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık (prematüre 1 yaşında) yatarken veya yüz üstü pozisyondayken kendi kalkıp oturamıyor normal mi bazen yüz üstü düşüyor (hafif şekilde) ama kendini düzeltemiyor. Bunun için zamanı var mı doktora götürmek gerekir mi
BirAlparslanAnnesi Emine34 zamanı vardır mutlaka sıkmayın canınızı lütfen benim oğlumda 11.ayında yattığı yerden doğrulup oturabildi ki aşırı rahatına düşkündür canı istemediği hiçbirşeyi asla yapmaz 😂
askanne10 Emine34 merhaba prematüre annesiyim bebeğim 13 ayı geçince oturdu uzun süreli olarak ve 14 aylık olunca kendi emekledi oturup kalktı ilk olarak
Rmyhmza Emine34 merhaba bnm pramatüre de dgl 9aylık hala yapamıyor bnde korkuyorum acıkcası acaba ne zaman yapmaları lazm
Srnd Emine34 yine bir doktora götürün ne olur ne olmaz benim bebeğimde prematüre 4 aylık yüz üstü yatmıyordu anca anca yatıyor daha önceden hemen ağlıyordu ama kafasını tuttuğu için sıkıntı etmediler yüzüstü yatmayı sevmiyor dedi doktor. Bizim bebeklerimiz yoğun bakımda yattıkları için kas gelişimi aynı değil yaşıtlarına göre bir de bazı hareketler geriden gelebilir çok normal. Siz yinede bi götürün me olur ne olmaz
Kbl Benım kızımda prematüre 6aylık yüzüstü dönmüyor ben döndürmek istiyorum sırtüstü olmak ıstıyor hemen
Kerem-inAnnesi Kbl benim bebeğim de 6 aylık ama o da dönmüyor hala. Yüz üstü koyuyorum çaba sarf etsin emeklemeler başlasın diye ağlıyor.. Daha zamanı var bence
Emine34 Rmyhmza 10 aylıkken diye okumuştum ama bazı bebeleri görünce insan endişe ediliyor karşılaştırma yapamamak lazım ama insan korkuyor işte acaba birşey mi var diye