Azizecelik68 Deletedmom_49 evet canım ilk üretim amacı o ama zamanla istahsızlıga iyi geldiği anlaşılmış ve şu an iştahzılık için de kullanılıyor
Bebitom_3 Sirine benim oğlumda olması gerekenden 1 kilo az kahvaltıda karışım yapıyorum onu sevdi birde tarhana çorbasını yapıyorum sebzeleri zorla yiyor bir iki kaşık yerse kârdır. Ama yedirene kadar iki kişi resmen şaklaban oluyor