Kızım 6 aylık son 3 aydır egzamayla boğuluyorum başlıkta açmıştım kullanmadığımız KORTİZONLU kremler kalmadı egzamaya verilen tek şey. Daha az kortizonlu diye krem değiştirdik. Herneyse geçen dayıma gittim yüzünü gördü bebenin ya biz trosdy kullanıyoduk dedi bizim çocuklara pişik kremi ama yara bere için kullandık hep dedi. Kullanayım dedim kortizonlu kremden daha iyi anında etki gösterdi düzeldi yavrumun yüzü. Son çare bu kaldı valla kötünün iyisidir belki ama geçiyor çok şükür 😊🙏🏻