Esen3535 Kızlar sizce bu soğukta bebekle dışarı çıkılır mı yani 1 saatlik mesafede kuzenim gidicem izmirde yaşıyorum izbana binip gidicem indiğim yerde de taksiye bincem kararsız kaldım bebeğin üşümesinden korkuyorum 4aylik bu arada siZ olsanız gider misiniz
UcuBulunamayanBant Esen3535 ben giderim açıkçası izban dediğiniz ne bilmiyorum ama sonuçta araçla gidecekmissiniz güzelce giydirip çıktıktan sonra bişey olmaz 2hafta sonra bende 5saatlik yola gideceğim bebeğim 3aylik araçla gidilecegi için bı sıkıntı olacağını sanmıyorum
Zlm Esen3535 biz hergun çıkıp gezip geri geliyoruz yağmur varsa kanguruyu almissam şemsiyede alıyorum bı hava alıp geliyoruz yürüyerek
UcuBulunamayanBant Esen3535 anladım git bence valla bişey olmaz Allah’ın izniyle doğduğundan beri çıkarıyorum ben dışarıya ilk defada şimdi uzun yola gideceğiz. Hem bebislerin farklı yerler görmeye açık havaya gezmeye ihtiyacı var hemde bizim.
Esen3535 UcuBulunamayanBant bebeğimde dışarıyı çok seviyor merak eder izler kalabalıklarda seste uyur 1 saat gidecek olmak beni düşündürüyor
Esen_grbzz Esen3535 bebegim50 günlük sıkı giydirip çıkıyorum zaten soğukta da tutmuyorum 2 kere avm gittim bence hiç korkma çevreme de aldiris etmiyorum çünkü eminim kendimden
Wanderlust Esen3535 mart dogumlu bebegim 5.gununden itibaren hergun ciktik yagmur camur demeden hic de hasta olmadi. Gunduz 1 uykusunu mutlaka disarida gezerken yaptirdim onlar icin hava almak cok onemli bir ihtiyac kuzey ulkeleri dusunun milletin hic disari cikmamasi lazim cocuguyla bir bizim ulkedekiler asiri evham yaptiriyor anlamiyorum buyukler niye hep korkutur oysa ki bebekler hergun disari cikmali saglik acisindan
Esen3535 Wanderlust ever sadece mesafe olmasindn dolayı kararsız kaldım biz sıcağa alışkınız hava değişimi olmasın diye başka şehre götürmedim
Wanderlust Esen3535 yagmurlugu/ruzgarligi ortun bebegi de guzel giydirin hic brisey olmaz ben hergun 1 saat disarida yuruyus yapiyorum bebekle istanbuldayiz gayet soguk hava ama hic birsey olmuyor endise etmeyin hic
Ebrkrngkc Buradaki yorumları okuyup gaza geliyorum yarın çıkarıcam dışarı diyorum balkona çıkıp soğumuş diye vazgeçiyorum 2 gün sonra 3 aylık olacağız benim bebişim hiç hava alamadı 🤭
Irmakprensesinannesi Ebrkrngkc hava aldır bebeğine iyi gelecektir ben doğduğundan beri ciksritiyrm ve premeture benim kızım 33 haftalık doğduk mesela ama şuan 4 ay 11 gunluk dışarı çıktığında anda uyuyor rahatlıyor ama ewde mesela gündüz 30 40 dk uykusu mak ama disrda 2 saat uyur
Esen_grbzz Esen3535 ver canim valla üşür üşütür diyip sürekli moral bozanlar var çevremde ama çok şükür birsey olmuyor
Esen3535 Esen_grbzz eevt hemde nasıl yakında markete gitsen neyse diyorlar İzmiri Bi ucundan diğer ucuna gidicem sadece 😀