Dugu iki bebeğimde de yaşadım.
Büyüğü 4 aylikken.
Küçüğü 40 günlükken.
Şimdi büyüğü 30, küçüğü 3 aylık. Atlattilar şükür. Alerjik bünye sebebiyle oluşuyordu büyüğünde. Küçüğü rsv kurbanı. Ama çok şükür bebekler daha kolay toparlıyor. Tedavisi düzgün ve ozenli yapıldığı zaman genelde atlatilan bir hastalık. Endiselenmeyin, cok gecmis olsun.