65Revan65 Merhaba anneler 2 buçuk aylık ikizlerim var iki gündür. Mamalarını değiştim kız olan kakası yeşil ve çok kokulu normal mi sizce mamadan mı acaba yoksa başka bişey. Mi var siz yadınız mı