Sblatc Doğum yapalı 12 gün oldu bugün rahimden et parçası gibi bi şey geldiğini gördüm kan pıhtısı olmadığına eminim. 2 parça geldi biri fındık büyüklüğünde falandı böyle direk yazdım kusura bakmayın. Normal mi acaba herhangi bi ağrı falan yok yani.
EsraArslan4525 Sblatc benimde bi iki kere öyle geldi bildigin et gibiydi annem normal için temizleniyo dedi siz yine doktorunuza sorun
LavininAnnesii Sblatc ben de normal doğum yaptım. En az 7-8 kere öyle parça gelmiştir rahim temizleniyo diye düşündüm hiç endişelenmedim
Sblatc Mihribann11 internette baktım parça kalmışsa kürtajla alınır falan diyo inşallah öyle değildir internette genelde en kötü sonuçlar yazar anneme sordum normal diyo. Doktora sorarım yine
Mihribann11 Sblatc normal doğum mu yptin . Tam temizlennesi belki icerisi. Aklinda soru kalmasin sor yinede saglik bu
gurbet_gelini12 Sblatc bende de oldu iki defa hemde büyük parça düştü ama ne olduğunu hiç bilmiyorum doktora da sormadım