Berosss benim kızım da sarılık geçirdi erkn doğmuştu bide üç gün küvezde kaldı sarılık yüzünden ama ilk zamanlar iç üstüne düştüm artık uykusu düzene girdi kendisi de toparlandı çok şükür o yüzden korkmuyorum biliyorum ki ne zaman acıksa ağlıyor uyanıyor gündüz nasılsa gece de aynı canım bir farkı yok ki sende dinlenmiş olursun gece yanı başında zaten