Arkadaşlar nerhau cogumuzun ortak problemi bu.. genelde bazı postlara durumu anlatıp bilgi vermeye çalışıyorum ama hepinizin bu postu görmesini istedim
Öncelikle kızım Mayıs 2019 doğumlu ve çok az kelimesi var onlari da nadir kullanır… Anne demez hep baba ,baba ,baba 🤦herşeyi işaretle gösterir anlamayinca krizlere girer çok ağlar TV ve telefon mevcut hatta telefon olmadan yemek yemiyor-duuu🥰 tüm bu durumlardan muzdarip olarak pedagog arayışına girdim fakat sonradan öğrendim ki bu konu uzmanları dil ve konuşma terapistleriymis Instagram uzerinden araştırma yapıp iyi bir terapist buldum yaklaşık 45 dakika oyun oynadılar sonra beni içeriye alıp bilgilendirme yaptı nerede yanlış yaptığımı söyledi,nasıl davranmam gerektiği hakkında uzunca bilgi verdi ve evde mutlaka desteklememiz gerektiğini de ekledi… Ertesi gün kahvaltı da telefon açmadık.birden kestim ağlama olmadı hatta peynir yemeyen çocuğum peynir yedi çünkü doğru iletişim kurdum onunla ilgilendiğimi tüm benliği ile hissetmesini sağladım hem kızım mutlu oldu hemde ben oyuncak asla oynamaz sürekli herşeyi fırlatır ne zaman oyun oynamaya kalksak elimdekini alır açıkçası bende sıkılıp bırakıyordum buradaki yanlışımi da fark etmemi sağladılar onun istediği şekilde basit cümleler kurarak “bu ne ” diye sormayarak oyun oynadık ve 1 haftada bazı kelimeler söylemeye başladı en önemlisi o ağlama krizleri yok ailece yemek yiyebiliyoruz konusmayan çocuğunuz varsa lütfen dil ve konuşma terapistine gidin ve bence en genç terapistleri tercih.edin işine aşık ve mesleklerini severek yapıyorlar