Ya bebegim birsey yapmazsa herkes otizm mi acaba. Bir doktora gotür diyip duruyor. Bu ne arkadaş. Tamam otizm var. Dikkat eksikligi hepsi var. Gercekler bunlar. Ama en ufak birseyi kötuye yorar olduk. Bende dahil. Artik kizimin her hareketine takar oldum. Gorumcenin oglu tw buyudu..Tw zararli. Şuan 3 yasinda. Inanin sizin benim gibi konusuyor. Annesine tuvalete gitmeyi düşünmüyorum. Bıktim senden diyip duruyor. Uzun cumleleler kuruyor. Her çocuk her bebek kendine ozeldir. Rahat birakalim şu bebeleri. Pandemi cocuklari hepsi. Kimseyi görmediler. Biraz geriden gelmeleri normal degil mi sizce?. Ben 2 yasina kadar tek kelime etmemisim. Sonra birden konuşmusum. Hatta çenem dusuktur. Bence cok ciddi bir boyutta birsey olmadigi surece kafamizi mesgul etmeye gerek yok. Artik buradaki yorumlari okumayacagim. Olumlu konusacagim ki hersey guzel olsun. Salin bebeleri 😄