Msl- Kızım 2.5 aylık geceleri ne sıklıkla emzirmeliyim ? 2 saatte bir mi yoksa uyandıkça mı devam etmeliyim tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi ?
Oflu_u Msl- benim doktorum 2 aylıktan sonra uyusun uyku düzeni oturmaya başlar uyandıkça emzir ama 4 saati geçirme dedi.Zaten onların çok uykusu olsa bile kıpırdanmaya başlıyorlar ordan anlıyorum acıktığını :)
gebeydimanneoldum Msl- uyandıkça emzirin siz uyandırınca huysuzlanabilir uykusunu açmadan da uyanmasına yakın emzirebilirsiniz