hayırlı geceler güzel anneler.🥰
Kızım şuan 31 aylık tuvalete nasıl alıştıracam lütfen bana fikir verin. Büyük kızımda asla bu kadar zorluk çekmedim hemen alıştı çok şükür. Ben 3 yaşı mı beklesem diye düşünüyorum da ama artık yani rahatsız oluyor da bezden ara ara misafirliğe falan girsem tuvaletinin geldiğini söyler. Evdeyse asla demez. Bu konuda nasıl yaoacam edecem geç mi kaldım acaba başlasam mi yoksa 3 yaşı mı beklesem. Lütfen buyurun postuma gelin😄😄🥰🥰