Tuba-ege Merhaba kızlar acil bilgiye ihtiyacım var bebegım aç emmesi lazım fakat beyfendi memeyi ağzına aldığı an reddedip ağlıyor ama emmek istemiyor mu dıye denerken parmağımı veriyorum şapur supur emiyor nedeni ne acaba
Hilal8689 Tuba-ege benimkinde de vardı bu sorun memeyi verince ağlıyor kafasını çevirip kolumu emiyordu. Memeyi tutturuna kadar oyalamaya çalışıyorum. Ayakta emziriyorum. Çok zor oluyor ama en azından emdiği için katlanıyorum.
Mihrimahim16 Tuba-ege Göğüsünü biraz sağıp öyle emdir canım tazyik den dolayıdır.. biraz da aç bırak ki açlıktan emsin.. yada beraber duşa girin sağdıktan sonra suyun altında emzir bir kaç defa…
Aselmevaa Ayni sorun bendede var tayzikten dolayi ememiyor bebeğim. Sizinfe sütünüz tayzikli geliyor olabilir dikkat edin biraz tayzik gidene kadar elinizle sağip öyle deneyin
Dugu Benimde emmiyo ağlıyodu. Bugün hastaneye götürdük meğer hastaymış o yüzden emmiyormuş. Bronşit olmuş
_SerenN_ Burnu tıkalı ise ondan dolayı emmeye biliyor, ayakta emzirmeyi deneye bilirsiniz sizin de sakin kalmanız çok önemli bizde aynısını yaşıyoruz ara ara birde uyku saatini kaçırınca emmemek için direniyor kendini atmaya çalışıyor resmen