Algan-29-06 5.5 aylık oğlum var doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başladık bugun elma yedi ve yanaklarında kırmızı kırmızı noktalar oluştu. Elma alerji yapmış olabilir mi? Birde yarın bal kabağı tadımı vardı vermeye devam etmeli miyim?
Merveensarelisa Algan-29-06 üç gün kuralı ile verin smdi elmalı vermeyin bidaha bekleyin yanakları geçsin başka birşey verin üç gün baktınız kızarıklık geçti üç gün sonra tekrar elma verin bakalım tekrar alerjik reaksiyon gösterecek mi diye