Hayırlı geceler hanımlar
4 yaşında oğlumun sağ testisinde belli aralarda şişme oluyordu , çoğaldığini farkettim kasik fıtığı olmasından şüpheleniyorum ,süreç nasıl ilerliyor ameliyat mutlaka yapılması mı gerekiyor , doktora daha goturmedim en kısa zamanda çıkaracağım, moralim bozuldu gece gece ,tecrübesi olan arkadaşlar beni aydınlatabilir mi :/