Misafir200519 Merhabaa kızlar doğumdan önce 90 95 sútyen takiyordum ama doğumdan sonra daha çok büyüdüler hiçte kücülmedjler :( Çok rahatsız oluyorum toparlayici kullanıp memnun kaldığınız marka nedir acaba ?
MelinayAsel29 Misafir200519 ben onden fermuarli penti sporcu sutyenibtakiyoeum yanlardan falann toplub duruyor