Mucize-Melekler Bebeğim 3 aylık dün İlk kez regl oldum. Kanamam normalden çok çok fazla. Ne ped ne çamaşır hicbirsey yetistiremiyorum. Oturmaya oturamiyom kalkmaya kalkamiyom. Bu durum normal midir? Sizlerde nasıl oldu? Doktora gitmeli miyim bilemedim 🤔
UcuBulunamayanBant Mucize-Melekler benimde böyle olmuştu 2bucuk ay sonra oldum ve aşırı kanamalı ağrılı geçti.