Kızım bir hafta önce ateşlendi doktoru boğazı kızarmış dedi ve antibiyotik yazdı. Ateşi 2 gün düştü. Aama gel gelelim hiç uyumuyor ve elleriyle kulaklarını kapatıp aaaa diye ses çıkarıyor. Acaba kulaklarında mı bir şey var diye endişe etmeye başladım. Bu rahatsızlığı geçirenler ne gibi belirtiler oldu yazar mısınız?