Merhaba arkadaşlar 17,5 aylık oğluma kefir veriyorum 2 gündür. Burada 1-2 arkadaşa altınkılıç markasını önermiş doktorları. Bende onu alıyorum ama meyveli alıyorum. Kefirin zararı olur mu? Yada sık tüketilmesinin? Birde internette emziren ve hamile annelere tüketilmemesi öneriliyormuş acaba neden?