sunbaby 4 aylık olacak benimki de reflü yatağıyla beraber sallıyorum 🤣 onla indirip kaldırması kolay oluyo hareket etmiyo ya uyanmıyo, ama ben hafif sallıyorum o yüzden nerde sallandığının önemi yok. Bi kaç gündür beşiğinde hafiften sallıyorum uyuyor. Ayağımda da hiç haldur huldur sallamadım yani. Minik minik salladım.