Annepandaa Ben de baby turco kullanıyorum ve normalde hep normal bezini alıyordum bu ay yanlışlıkla külot bez aldım ve açık söylemek gerekirse baya hoşuma gitti sadece normal beze göre 1 beden büyüğünü almak gerekiyor. Hoşuma gitmesi konusunda asla dışarı sızdırmıyor ne kadar dolduruşla doldursun. Kenarlarından yırtarak açıldığı için de kolaylık oldu zaten. Kendi adına tek korkum acaba tuvalet eğitimi verileceği zaman aklı karışıp bebeğim bez zannedip kendi çamaşırına yapar mı? diye ama özetle dediğim gibi şimdilik tavsiye ederim ve almaya karar verirseniz normal beze göre 1 beden büyüğünü alın. Bebeğim 6 buçuk aylık bu arada.