Merhaba anneler , 2 aylıkken başladı ellerini agzina götürmeye 3 aylıkken de salyaları çoğaldı diş kaşıyıcıda aldim hep agzinda 5. ay 10 günlük oldu herhangi bi dis beyazligi gözükmüyor . Uyku saati geldiğinde salladığımda uyurdu ama son 3 gündür uykusu olduğu halde uyumaya baya zorlaniyor bacaklarini uzatıp kendini kasıyor kucagima alip sakinlestiriyorum bazen oda ise yaramıyor 3 aksamdir banyo yaptırıp òyle yatırmaya calisiyorum disari çıkardım bugun 2 saat uyudu biraz uyusunda belki huzursuzluğu gecer diye uyudu ama eve geldiğimde emzirdikten sonra tekrar başladı.. tekrar yeniden atakmi geciriyoruz sizce?