Nesli06 Kızlar kızım 11 buçuk aylık dışarıda gezmeye bayılıyor fakat kapalı ortamlara girdiği an basıyor yaygarayı. 1 senedir avm ye gitmiyorum 2 kez gittik kapıdan döndük 🙄 benim durumumda olan anneler var mı
Tatlican Nesli06 Biz koronadan dolayi sadece 2kez gittik kiyafet alamk icin.sizinkiside zor bir drum kalabaliga girmemesi allah kolaylik versin
_tospikannesi Nesli06 2,5 yaşındayız hala aynıyız gezmek için degıl onu oynatmak için gidiyoruz. Ayda yılda bir gezmek için gidersekte babanneye bırakıyoruz
LilyaBn Nesli06 ara ara götürürseniz alışır🌸 benim kızımda 5 6 aylık civarıyken dışarı çıkarken bile ağlardı ve çok tedirgin olursu . Her gün çıkartmaya başlayınca alışmıştı.
Deletedmom99886 Nesli06 Ya bende pek sevmiyorum avm yi o insanlar gırtlağıma çökecek sanki, başım dönüyor, midem bulanıyor, belki kızınızda kalabalık alan korkusu vardır?
Nesli06 Deletedmom99886 evet kalabalık yerleri sevmiyor. Sadece avm değil hastane ye girdiğimiz an da ağlamaya başlıyor. Uultudan kokuyor