Burcudemirel Kızlar doğum yapalı yaklaşık 3 ay oldu ama hala adet olmadım normalmi bu kadar uzayan oldumu
Berencik Burcudemirel üstte kalsın diye yazıyorum 19.04 de sezeryan oldum ilk adetimi gördüm 47 gün sonra kimi geç görebiliyo muş ama
Alazcns Burcudemirel Aralik 8 de doğum yaptım 28 nisan ve 3 haziran da regl oldum. 60 65 gün de doğumdan sonra kanamam devam etti.
TugceSenelKavak Burcudemirel 1 yıla kadar normal kabul ediliyor. Bende nerdeyse 4 ay olacak Doğum yapalı daha olmadım.
Asilkuzey Burcudemirel benim doktor 6 ay 1 yıla kadar uzaması normal demişti bende 3 ayda oldum normal yani canım
comertinannesi Burcudemirel canım benim 10 ay oldu dogum yapalı daha yeni oldum. 1 yıl normal diyorlar olmaması
Birsu3435 Burcudemirel 40 ım içinde adet oldum sonraki 2 aydada günü gününe geliyor doğum bana yaradı adetim düzene girdi:)
Arzuu34 Burcudemirel tam 4. Ayimda oldum. 6-8 ay adet olmayani duydum. Bence normal. Ama icinizin rahatlamasi icin muayene olabilirsiniz.