Havvis Oğlum doğduğu günden beri üç beş saniye duruyordu hep. Bunu farkedince egzersizlere başladım. Gün içinde bacaklarını nasıl kullanması gerektiğini öğretmeye çalışıyorum. Bu şekilde ayakta kalma süresi daha da uzadı ve uzun süre çömelmeden ayakta durabiliyor hatta genellikle kendi çömelmiyor ben oturtuyorum yorulmasın diye. Ayakta durmayı çok seviyor. Şu an 4.5 aylık ve emeklemeye çalışıyor. Çok şükür kolay kolay pes eden bi bebek değil. Allah izin verirse böyle giderse erken yürüyecek gibi görünüyor 🥰