AhseNesliyan Bebeğim 9 ay 20 günlük hala ek gıda sevmiyor Ve YEmiYoR sadece anne sütü 2 çeşit çorba severek yer okadar.sorum şu benim gibi yaşayan anneler ne yaptınız,ne yapmalıyım?
Irmakprensesinannesi AhseNesliyan ek gıdayı sevmesi için gülen yüzlü mama tabağını susleyebilirsin onun kndi kndine yemesine izin verebilirsin blw yöntemiyle onun sevmesi için kendin pekmezi kurabiye falan yapabilirsin ödül olarak mesela
AhseNesliyan Hmdknn Ne olacak acaba böyle ne zaman düzelicek ne zaman yemeye güzel başlayacak o yemediği zaman kendimi suçlyorum kendime sarmaya başlıyorum benim hatam ben beceremiyorum diye