Kara3773 biz kızım doğduğundan beri iki ülke ve on iki şehir dolaştık.birçok kişiden daha fazla değişik ortama,insana,sese maruz kaldı ama bu aralar o da huysuzlanıyor🤷🏼♀️😅 hiiiç kafanıza takmayın,bebek konusunda gerçekten herkesin bir yorumu olabiliyor ve ben buna hayret ediyorum