Ayse_2 Alıştırma bardağı tavsiyelerinizi bekliyorum.Akıtma yapmayan,damlatmayan,uzun süre kullanabileceğimiz.
Annepandaa Ayse_2 awent aldım ama evde normal bardakla alıltırdım. Ayran su kefir hepsini normal bardakla içiyor 6.ayından beri. E bebekte minik su bardakları var 3lü onlarsan almıştım. Biberon emzik hiç kullanmadığından alıştırma bardağına anca alıştı ki onu dışarı çıkarken yanıma alıyorum. Bazen direk pet şişedrn içiriyorum. Bence bardakla deneyin işiniz çok kolay olacak.
cydcvk Ayse_2 yeni başladıysanız kesinlikle nuk magic cup alın. Su içmeyen çocuga su içirir. Pipetli olmadığı için ısırma kopma vs yok. Senelerce kullanın. Kesinlikle damlatmıyor ilave olarak tommy tippee aldım o da kesinlikle damlatmıyor. Aventlar damlatıyor üstelik başlığını ısırıp koparıyorlar çöp oluyor
Selin_C Ayse_2 wee baby kullanıyoruz hiç akıtma yapmıyor hem de daha uygun fiyatı birçok markaya göre çok memnunum 🌸