10sare ben pek evden çıkmam o yüzden sadece kendi katımdakilerle görüşüyorum, oyun çağında çocuğun varsa baya güzel çünkü çok çocuk var aşağıda oynuyolar. Site kalabalık yani Çocuklar için iyi bi yer. Kamelyalar var annelerde orda takılıyo. İyi heralde komşuluk falan görüşüyolar aşağıda çünkü, boş yerde vardır kesin. Toplam 240 dairelik site. İllaki vardır 😄 ha bide 3+1 ama büyük değil. 110 m2 falan