Merve4694 Kızlar bebeğinizin kıyafetleri lekelenince neler kullanıyorsunuz nasıl yıkıyosjnuz makinada özellikle ön kısmı .önlük takmama rağmen illa leke alıo.Var mı önerileriniz? Şimdiden teşekkürler
Nesli06 Merve4694 beyazsa çamaşır suyu döküp öyle makineye atıyorum renkliyse hemen makineye atıyorum bekletince çıkmıyor
Irmakprensesinannesi Merve4694 vallq hiç bisi yapmıyorum asla yumuşatıcı kullanmiyrm sadece granül toz sabun dalın veya durunun okdr organik leke cikartici aldım ama nadir kulniyrm
Irmakprensesinannesi Merve4694 leke varsa gmlde beyaz sabunla yıkıyorum citiliyorum öyle mkinaya atiyrm
Bir_prens_bir_prenses Merve4694 leke oluştuğu an beyaz sabunla elimde citiliyorum öyle mak. Atıyorum hemen müdahale edilmezse geçmiyor malesef
Irmakprensesinannesi Nesli06 çamaşır suyu bebeklerde zarar li onun beyaz sabunla citileyip atın makinaya çok daha iyi
Nesli06 Bir_prens_bir_prenses çok az damlatıyorum sonra makineye atıyorm direkt oşekilde giydirmiyorum.