2prenss_annesieliff_
[bilinmeyen] kasik mamasi olaraknne kullaniyorsunu?
Leylaturkel
[bilinmeyen] canım Günde kaç defa ne kadar veriyorsun
Leylaturkel
[bilinmeyen] bende bugün başladım 50 verdim yedi bu şekilde 4 defa versem aynı şey sanırım peki kabız yada gaz yaptı mı kilo alımı nasıl
Leylaturkel
[bilinmeyen] gün içinde neler veriyorsun peki bende bir beslenme düzeni oluşturmak istiyorum kilo alımı çok az 4 aylık
Leylaturkel
[bilinmeyen] teşekkür ederim 😊
Alpella
[bilinmeyen] merhaba. Kilo alımı arttı mı acaba kaşık mamasından sonra?
Alpella
[bilinmeyen] hangi kaşık mamalarını kullanıyorsunuz? Ben de başlamak istiyorum da 4.aydan itibaren. Cevapladığınız için teşekkürler ☺️
Alpella
[bilinmeyen] teşekkürler ☺️