Ekzu Kızım 2.5 aylık aşırı derecede reflüsü var ne zaman emse kusuyor, yarım saat sonra bir daha kusuyor Reflü yatağı kullanıyoruz her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum nafile sizde etki eden bir yöntem oldu mu yada yaşayan var mı bu durumu
Ardi09 Ekzu bizim ki de öyle, geçen gün saydım 1 günde tam 17 tane yaka değişmişiz. Artık çok bunaldım bebeği hareket ettirmeye korkuyorum. Doktora sormuştum 2. Ay kontrolünde eğer kilo alımında sorun yoksa normal demişti ama yarın 3. Ay kontrolü var tekrar sorucam doktora
TheBaby Ekzu Mamayı neden sordum mama olsa işin çok daha kolay hemen kesen AR mamalar var. Emziriyorsan sütünü sağacaksın içine bebelac thickiner (keçiboynuzu özü yani) onu katacaksın. Sütün katı bir hal alacak. O şekilde içecek. Katı olduğu içinde 1 numara büyük biberon başlığı kullanacaksın. Emmeyi bırakmasın diye biberon ve meme olarak devam edeceksin. Bak bunları bizzat doktor söyledi. Her bebek memeyi bırakmıyor. Biberon ve meme olarak devam eden çok bebek var. Biberondan içtiğini kusmayacak ama seni emince yine kusacak. 3.ayından sonra reflü yatağına sığmayacak. Yastık desteği yapmalısın. Reflüsü olan bebeklere serbest yastık. Ne zaman ek gıdaya geçeceksin reflüsü bitecek. Reflülü bebekleride ağırlıkta 5.ayda ek gıdaya başlatıyorlar. Benim kızımda vardı reflü 5.ayda ek gıda ile bitti. Ama ben mama ile beslediğim için zaten büyük ölçüde kesilmişti kusması Apatamil Ar mama ile özellikle. Doktor sana hatta sütünü sağ içine gaviskon kat diyecek. Ama bir işe yaramıyor o toz ilaç. En doğalı bebelac thickiner ilaç değil çünkü.
Eski9 Ekzu İki evladimda çok kusan bebekler gerçekten çok zor oluyor insan korkuyor da bogulurlar Allah korusun diye. Çare bulamadım zamanla azalıyor 5.5 aylık oldu hala kusuyor ne zaman oturmaya başlar k zaman geçer çünkü ilk kızımda öyle oldu o daha kötüydü fiskirtiyordu resmen 7 aylıkken oturmaya başlayınca geçti o ayları bulur yani malesef. İlk kızımda reflü mamalari ilaçları kullandım hiçbiri işe yaramadı bunda akışına bıraktım zamanla geçecek oturma zamanı gelince geçer merak etmeyin sabır. Sadece yan yatırın uyku esnasında kusarlarsa aksın.
Miniklerim123 Ekzu oğlum 4 yaşında bebeklikten kaldı reflüsü ilaç tedavisi vs oldu ama yine çok koşunca veya yağlı baharatlı yiyecekler yedi mi kusar huy edindi resmen
Muyesser Ekzu fışkırarak mu kusuyor. Fışkırarak kusuyorsa alerjisi olabilir yedinin besinlere. Benim bebeğimde alerji var. Doktor öğle demişti ç.